برگزار کننده مجالس عروسی و تشریفات ازدواج

برگزاری مجالس عروسی در واقع مهم ترین خدمتی است که شرکت ها و موسسات خدمات تشریفات مجالس و تالارهای پذیرایی به شما ارائه می دهند. برگزاری شن عروسی شامل هزینه های گوناگونی می شود.

برگزاری مجالس عروسی در واقع مهم ترین خدمتی است که شرکت ها و موسسات خدمات تشریفات مجالس و تالارهای پذیرایی به شما ارائه می دهند. برگزاری شن عروسی شامل هزینه های گوناگونی می شود.

برگزاری مجالس عروسی در کشورهای مختلف جهان آداب و رسوم های گوناگونی و زیبایی دارد. هر کشوری با توجه به فرهنگ خود مراسم جشن ازدواج را برگزار می کند. در کشور ایران برگزاری تشریفات جشن عروسی شامل رعایت کردن آداب خاص است. تشریفات مراسم ازدواج می تواند در تالارهای پذیرایی، باغ تالارها و هتل ها انجام شود. بستگی دارد که میزان بودجه شما چقدر باشد.

بایگانی
پیوندها

برای بسیاری از زوجین عزیز برنامه ریزی برای رفتن به ماه عسل دشوار می باشد. اما چگونه ماه عسلی زیبا، خاطره انگیز و در عین حال کم هزینه ای داشته باشیم؟

برای برخی از زوجین برنامه ریزی و اجرای کامل مراسم عروسی زمان، هزینه و انرژی بسیار زیادی می طلبد. از این رو احساس می کنند که دیگر احتیاجی به ماه عسل ندارند. چون فکر می کنند نیاز است که هزینه ی زیادی بابت آن پرداخت کنند و مشکلات دیگری که فکر می کنند. اگر چنین تفکری در ذهن دارید، حتماً با خواندن این مطلب عقیده شما عوض خواهد شد.

ماه عسل دوره ای است که ن تنها جسم و روح شما، بلکه جسم و جان همسرتان بدان احتیاج دارد. خستگی ناشی بعد از مراسم عروسی، انطباق و سازگاری بیشتر و نگرش جدید و نو به زندگی تنها بخشی از تاثیرات فوق العاده رفتن به ماه عسل است.

بدین منظور در ادامه راه حل هایی را به شما ارائه می دهیم که تأثیرات فوق العاده ای در هزینه های شما دارد.

ماه عسل: زمان و نحوه رفتن

روش های های مختلفی برای رقتن به ماه عسل وجود دارد. بستی دارد که کجا می خواهید بروید. اکثراً زوحین با خودروی شخصی خود به ماه عسل می روند. برخی دیگر با توجه مسیر و مکان موردنظر از وسایل حمل و نقل دیگری نظسر: اتوبوس، قطار، هواپیما و کشتی استفاده می نمایند.

قیمت های بلیت قطار و هواپیما به طور داره ای دچار نوسانات گوناگونی است. تحقیقات نشان می دهد که زمان رزور مناسب برای سفر می توانید 15 الی 30 درصد در هزینه های شما صرفه جویی کند یا این مورد می تواند تأثیر معکوسی داشته باشد و به جای کاهش هزینه، با افزایش هزینه روبرو شوید.

توصیه می شود به طور همزمان برای عروسی و ماه عسل خود برنامه ریزی کنید تا دچار هزینه های سرسام آور بلیت ها و رزرو هتل نشوید.

اولین موردی که می بایست بدان توجه نمایید، مقدار هزینه و بودجه ای که برای رفتن به سفر در نظر گرفته اید. وقتی که بودجه خود را تعیین و تنظیم کردید دیگر راحت می توانید مکان هایی که متناسب با هزینه شما است را انتخاب نمایید. جالب است در طی تحقیقاتی که در کشور استرالیا انجام شده است، هزینه میانگین برای برگزاری جشن عروسی حدوداً 32/333 دلار و و میانگی هزینه ماه عسل7/307 دلار است. این بدین معنی است که استرالیایی ها حدود 22.5 درصد از هزینه کل عروسی، صرف رفتن به ماه عسل می کنند. بذیهی است که این ارقام به شما و همسرتان بستگی دارد و می تواند کم یا زیاد باشد.

انتخاب مکان برای رفتن به ماه عسل

اکنون که هزینه های خود را تخیمن زده اید، حالا نوبت به انتخاب مقصد ماه عسل می رسد. شما با تماس با آزانس های هواپیمایی گوناون و مراجعه به اینترنت به راحتی می توانید تمامی اطلاعات را در زمینه مقصد خود به دست آورید. یادتان نرود که تک تک مراحل با همسر خود مشورت کنید. پیشنهاد می شود مکانی که را به دور از شهر و بسیار آرام انتخاب کنید که جسم و جانتان آرام شود.

ضمناً شما باید بعد از رزرو مکان موردنظر خوئد، برای تک تک روزهایی که به سفر رفته اید، برنامه ریز داشته باشد تا خدای ناکرده دچار مشکلات و تلخی سفر نگردید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی